»Že februarja smo ponudbo na svoji spletni strani razširili na Švedskem, kjer lahko kupci že izbirajo med več znamkami, ki spadajo v skupino H&M, ponujamo pa tudi druge modne znamke, na primer Lee, Wrangler in Kangol.«
»Močno zaskrbljeni smo zaradi tragičnih dogodkov v Ukrajini in podpiramo vse ljudi, ki trpijo.«
»V torbice se splača vlagati, saj ne izgubljajo vrednosti. Klasična črna Chanelova torbica iz džersija, kupljena pred 20 leti, bo modna tudi še čez 20 let. Vedno bo zaželena.«
»Spletna prodaja doživlja razcvet. Zanimanje je ogromno. Pred dvema letoma smo imeli na dražbah po 100 ljudi, zdaj pa jih je petkrat ali desetkrat več, odvisno od predmeta na dražbi.«
»Pogosto se zgodi, da kaj kupim veliko dražje, kot sem sprva načrtoval.«
»Lani je prodal svojo zbirko izdelkov znamenite znamke Yves Saint Laurent nikomur drugemu kot modni hiši sami – 4000 kosov za ceno, ki je ne izda.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju